.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان ساري : با اخلاگران چهارشنبه آخر سال بشدت برخورد مي‌شود

دادستان عمومي و انقلاب مركز استان مازندران برقراري نظم، امنيت ،آرامش آسايش و انضباط در جامعه را يكي از وظايف ذاتي دستگاه قضايي دانست و گفت با اخلاگران جامعه بويژه چهارشنبه پاياني سال بشدت برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين "اسدالله جعفري"درگفت وگوي خبري با خبرنگاران در ساري افزود : هيچ كس حق ندارد عمل در جهت سلب آرامش و آسايش ديگران فراهم كند و نظم عمومي را متشنج سازد.

وي اظهارداشت : در صورت مشاهده هر گونه ناآرامي و اخلال در نظم عمومي جامعه طبق مقررات و قوانين جاري قوه قضاييه باقانون شكنان برخورد مي‌شود.

وي خطاب به افراد ناآرام و برهم زنندگان نظم عمومي جامعه گفت: اگر جرمي در ايام تعطيلات نوروزي مشاهده و به اثبات برسد افراد قانون شكن تا پايان تعطيلات نوروزي در بازداشت بسر خواهند برد.

وي با اشاره به برخي رسوم در چهارشنبه آخر سال گفت : نظام اسلامي با شادي و نشاط افراد جامعه مخالف نيست بلكه با هر گونه ناآرامي ، ايجاد تشنج و سلب آسايش عمومي مخالف است.

وي تصريح كرد:طبق قانون هر گونه تحركات مجرمانه كه بخواهد نظم و امنيت عمومي جامعه را بر هم بزند جرم محسوب مي‌شود و برابر قانون با افراد خاطي برخورد خواهد شد.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ساري در خصوص تهيه و توزيع مواد محترقه و منفجره اظهارداشت : هر گونه عرضه مواد محترقه و منفجره در اماكن عمومي بويژه واحدهاي صنفي ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين "جعفري" خاطرنشان كرد : اگر در هر واحد صنفي و يا توليدي مواد محترقه و منفجره عرضه شود و به اثبات برسد سريعا توسط نيروي انتظامي مازندران پلمپ و فرد خاطي پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي استان خواهد شد .

وي گفت : در همين راستا شعبات ويژه‌اي در دادسراها و محاكم عمومي دستگاه قضايي مازندران تشكيل و پرونده‌هاي ارجاعي مربوط به متخلفان توسط قضات مجرب مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد .

دادستان عمومي و انقلاب مركز استان مازندران در آستانه برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي افزود : انتخابات روز ‪ ۲۴‬اسفند ماه جاري در واقع مظهر تجلي حقيقي جمهوريت و ركن اصلي نظام اسلامي ايران است.

وي سلامت برگزاري انتخابات سالم را يكي ديگر از وظايف قوه قضائيه دانست و گفت : همه بايد تلاش كنند تا يك انتخابات سالم و با نشاط در جامعه برگزار شود.

وي ضمن هشدار به نامزدها و هواداران انتخاباتي بيان داشت : سعي شود از تخريب و بدرفتاري نسبت به يكديگر پرهيز شود تا يك انتخابات سالم و با نشاط داشته باشيم .

حجت‌الاسلام والمسلمين "جعفري" اظهارداشت : طبق دستور قوه قضائيه شعبات ويژه‌اي براي رسيدگي به تخلفات احتمالي نامزدها و هواداران انتخاباتي در ادارات دادگستري سراسر استان تشكيل شده است.

وي ادامه داشت : تاكنون پرونده‌اي در خصوص تخلفات انتخاباتي در دستگاه قضايي استان تشكيل نشده است و اگر پرونده‌اي تشكيل شده قابل اهميت نيست.

وي همچنين در خصوص برقراري امنيت در ايام تعطيلات نوروزي افزود : ستادي بنام پيشگيري و حفاظت توسط دستگاه قضايي استان تشكيل شده است و نيروها در قالب هسته‌هاي شهري بزرگ پنج اكيپ و شهرهاي كوچك سه اكيپ با نصب چادر در ميادين ورودي و خروجي مازندران مستقر مي‌شوند.

وي تصريح كرد : در اين ستادها جمعا ‪ ۶۰۰‬نفر نيرو فعاليت دارند و حدود ‪ ۱۲‬هزار برگ بروشور با عنوان راهنماي فرهنگي و امنيتي توسط نيروهاي ستادي بين مسافران نوروزي دراستان توزيع مي‌شود.

اين مقام قضايي پيشگيري از هر گونه جرايم و مقابله با آن را يكي از وظايف ذاتي دستگاه قضايي استان عنوان كرد و گفت : درايام تعطيلات نوروزي تمامي دادسراها و دادگاههاي عمومي مازندران به صورت شبانه روز داراي قضات كشيك مي‌باشند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.